dinsdag 6 mei 2008

Mini-vakantie

Ik ben in het Hemelvaartweekend enkele dagen wezen zeilen met de Arbeid Adelt op het IJsselmeer. De komende dagen zal ik wat foto's van deze reis op mijn weblog zetten.

Het weekend begon woensdagmiddag in Hoorn (N-H). Daar konden we nog een restje van de Koninginnedag-vrijmarkt meepakken. De gebruikelijke meuk die je op elke vrijmarkt tegenkomt. Dus ook heel veel elpee's. Nou zou ik mijn elpee's niet zo gauw te grabbel gooien. Ik heb er nog meer dan duizend in de kelder staan, ik draai ze nog regelmatig en ik koester ze als zwart goud.
Na afloop van de vrijmarkt werden de elpee's gebruikt voor andere dingen dan muziek beluisteren. Discuswerpen, bijvoorbeeld. Ik moet er niet aan denken dat ik er een tegen mijn hoofd zou krijgen. Dat doet pijn, volgens mij. Maar ook het feit dat dit zwarte goud op een dergelijke manier wordt mishandeld, doet mij pijn...

Geen opmerkingen: