woensdag 5 augustus 2009

De Wereldband

Het is even stil geweest op deze weblog. Ik heb wel her en der gefotografeerd, maar ben daarna vooral bezig geweest met de verwerking daarvan (en van de vele oudere foto's die ik nog had staan). De komende dagen even een inhaalslag.
Om te beginnen even terug in de tijd, naar 16 juli j.l. Toen heb ik op de Parade twee voorstellingen gefotografeerd van Twist, een muziektheaterstuk van De Wereldband. Komende week staan ze nog met deze voorstelling op de Parade in Amsterdam. Mocht u daar nog heen gaan: deze voorstelling is een absolute aanrader en was een van de allergrootste successen van de Parade in Utrecht.
Voor mij was dit extra leuk omdat ik hiermee mijn oude hobby van de concertfotografie weer een keer heb uitgeoefend. Tegenwoordig is het voor (amateur)fotografen knap lastig om uberhaupt nog te fotograferen bij concerten.
Hieronder een paar beelden van deze voorstelling.




Geen opmerkingen: