zaterdag 26 december 2009

Openluchtmuseum

Tweede Kerstdag was ik met mijn koor, de Utrecht Travel Singers, in het Openluchtmuseum in Arnhem, waar wij vier kerstconcerten hebben gegeven in het Zeeuwse Kerkje.
Het museum was erg druk bezocht op deze prachtige winterdag. Het mooie winterzonnetje, in combinatie met het nog aanwezige sneeuwtapijt, gaf het Openluchtmuseum een fraaie winterse aanblik.

De toegang tot het Zaanse buurtje.

De hoefsmid geeft uitleg over zijn werk.

Over het terrein van het Openluchtmuseum rijdt een aantal historische trammetjes. Hier ziet u er een van.

Enkele foto's van het Zeeuwse Kerkje, waar mijn koor een aantal optredens heeft gegeven.



Tenslotte nog enkele avond-impressies van het winterse Openluchtmuseum.


2 opmerkingen:

Unknown zei

Dat is weer een erg mooie impressie!

Unknown zei

Zoals ik al eerder heb geschreven (maar ik zie mijn commentaar nergens) een heel mooie impressie!
Een prachtige dag, overdag zon en een vroege avond zodat daar ook mooie plaatjes van kunnen worden gemaakt.